چاپ        ارسال به دوست

صدور ۱۰ دقیقه‌ای اینماد توسط مرکز تتا در نمایشگاه
سرپرست دفتر رياست و روابط عمومی:

صدور ۱۰ دقیقه‌ای اینماد توسط مرکز تتا در نمایشگاه "روایت خدمت"

سرپرست دفتر رياست و روابط عمومی مرکز تتا؛

صدور ۱۰ دقیقه‌ای اینماد توسط مرکز تتا در نمایشگاه "روایت خدمت"

سرپرست دفتر رياست و روابط عمومي مرکز تتا اعلام کرد این مرکز در حاشیه برگزاری نمایشگاه «روایت خدمت»، مجوز اینماد را در 10 دقیقه صادر می‌کند.

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا)، «فرشاد زاهد» سرپرست دفتر رياست و روابط عمومي مرکز تتا، در حاشیه برگزاری نمایشگاه «روایت خدمت» ضمن تبریک ایام هفته دولت، گفت: به‌مناسبت هفته دولت، نمایشگاه روایت خدمت به منظور معرفی دستاوردهای دولت سیزدهم برپا شده است.

وی با بیان اینکه غرفه مرکز توسعه تجارت الکترونیکی پذیرای مقدم تمام مراجعه‌کنندگان در این نمایشگاه است، ادامه داد: در این غرفه خدمات و سامانه‌های مرکز معرفی می‌شوند که از جمله آنها می‌توان به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت، سامانه اینماد و سامانه گواهی امضای الکترونیکی اشاره کرد.

سرپرست دفتر رياست و روابط عمومي مرکز تتا به برخی از دستاوردهای این سامانه‌ها اشاره کرد و یادآور شد: انجام یک میلیون و ۸۰۰ هزار معامله در سامانه ستاد، صدور ۲۰۰ هزار اینماد و صدور بیش از ۵ میلیون گواهی امضای الکترونیکی در طول این مدت صورت گرفته است.

زاهد با بیان اینکه در غرفه مرکز تتا در نمایشگاه بین‌المللی پذیرای تمامی هموطنان مراجعه کننده به این نمایشگاه هستیم، گفت: در این نمایشگاه اینماد کمتر از ۱۰ دقیقه صادر می‌شود و به پرسش‌های مراجعه‌کنندگان در خصوص سامانه‌های مختلف این مرکز پاسخ داده می‌شود.


١٠:١٩ - يکشنبه ٥ شهريور ١٤٠٢    /    شماره : ٦٠٧    /    تعداد نمایش : ١٠٧٧